Bezorging
Drogisterij Sana maakt gebruik van Post NL voor de bezorging van de producten
Standaard verzending met PostNL
Wij verzenden je bestelling altijd in een pakket zodat je deze met een Track & Trace code kunt volgen. Wanneer je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code. Vanaf dat moment kan je het pakket volgen. Bestelling voor 17 uur geplaatst kunnen meestal de volgende dag geleverd worden tenzij anders aangegeven staat bij het product.
Wanneer er een ‘uiterlijke’ bezorgdatum gecommuniceerd wordt doen we er alles aan je pakketje zo spoedig mogelijk te verzenden. Uiteraard heb je het op de uiterlijke bezorgdatum zeker in huis. Wil je zeker zijn van een bepaalde bezorgdag? Dan kun je zelf een specifieke datum in de toekomst kiezen. PostNL bezorgt 99% van de pakketten op het aangevraagde tijdstip.
Ben je niet thuis?
Nederland: PostNL biedt het pakket 1 keer aan op het door jou aangegeven adres. Ben je niet thuis? Dan kijkt de bezorger of je buren het pakket aan willen nemen en laat de bezorger een briefje achter met daarop het adres waar je pakket bezorgd is. Zijn je buren ook niet thuis dan wordt je pakket naar een PostNL afhaalpunt gebracht. Op het briefje wat de bezorger achter laat staat het adres waar je het pakket kunt ophalen. Je hebt 7 dagen de tijd om jouw pakket op te halen bij het PostNL afhaalpunt. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar Sana.
België en buitenland: PostNL biedt het pakket 1 keer aan op het door jou aangegeven adres. Ben je niet thuis? Dan wordt je pakket naar een PostNL afhaalpunt gebracht. Op het briefje wat de bezorger achter laat staat het adres waar je het pakket kunt ophalen. Je hebt 7 dagen de tijd om jouw pakket op te halen bij het PostNL afhaalpunt. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar Sana.